Produkt został dodany do koszyka!
Ilość
Razem
Jest 0 produktów w koszyku. Jest 1 produkt w koszyku.
Ilość produktów
Suma dostaw  Do ustalenia
Razem
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka



Regulamin otrzymywania kodów usuwających simlocka oraz wykonywania procedur zdalnych
na naszej stronie simlock48.pl.
Regulamin obowiązuje od 2018 do dnia dzisiejszego.

Realizacja usługi
1. Sklep internetowy, czyli Usługodawca działający oraz znajdujący się pod adresem simlock48.pl
2. Usługa jest dostępna tylko i wyłącznie dla modeli telefonów oraz modemów wyszczególnionych na naszej stronie simlock48.pl.
Jeżeli na naszej stronie brakuje i nie ma modelu telefonu jaki chcecie Państwo odblokować to proszę o Kontakt.
3. Usługodawca zobowiązuje się do wywiązania oraz dostarczenia klientowi przedmiotu usługi, czyli kodów odblokowujących, zgodnie z podanymi przez klienta parametrami, czyli danymi podanymi podczas składania zamówienia.
4. Usługodawca zastrzega, iż kody odblokowujące, czyli kody producenta będą skuteczne, gdy wcześniej do telefonu nie były wpisywane inne, złe kody odblokowujące i telefon nie miał zmienianego oprogramowania.
5. W przypadku, gdy Usługobiorca, czyli Klient wpisywał wcześniej do telefonu jakiekolwiek inne złe, wadliwe kody odblokowujące,
Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak usunięcia blokady Simlock, a Usługobiorcy nie przysługuje w takim przypadku zwrot poniesionych kosztów. Proszę przemyśleć i sprawdzić w miarę możliwości ilość pozostałych prób w telefonie/modemie jaki będzie odblokowywany. Można Nas również o to zapytać wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie.
6. Realizacja Usługi, czyli odblokowania telefonu/modemu rozpocznie się po wniesieniu opłaty w wysokości zgodnej z Ceną
na stronie lub w Opisie Usługi Płatności dokonuje się po wypełnieniu formularza na naszej stronie.
7. Wszystkie ceny podawane są w PLN, czyli w Polskiej walucie.
8. Na wszystkie usługi wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT.
9. Usługodawca zobowiązuje się do dostarczenia Usługobiorcy kodów odblokowujących w okresie podanym na stronie,
w zależności od danego modelu telefonu. Okres oczekiwania jest podany tylko w celach orientacyjnych,
nie jest do końca ostatecznym czasem realizacji Usługi.
10. Zobowiązujemy i postaramy się poinformować Klienta o jakichkolwiek opóźnieniach w realizacji Usługi.
Są czasami pewne opóźnienia, na które nie mamy wpływu.
11. Usługodawca z przyczyn technicznych ( na przykład problem ze stroną, nagła podwyżka cen, itp) może w wyjątkowych sytuacjach anulować zlecenie. Może ale nie musi. Decyzja należy do Usługodawcy.
Wówczas opłata za niezrealizowaną usługę zostanie niezwłocznie zwrócona Usługobiorcy wyłącznie
na konto bankowe lub konto PayPal. Są to głównie błędnie złożone zamówienia lub Usługi, które są niedostępne na stronie.
12. Trwających realizacji zleconych na naszej stronie nie możemy anulować.
14. Kody i odblokowania zdalne nie podlegają zwrotowi podczas trwającej realizacji.
15. Kodów/odblokowań/logów/haseł/kredytów nie można zwrócić.
16. Nie wykonujemy zwrotów podczas trwających realizacji.
17. Kod i odblokowanie zdalne nie mają zastosowania do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
Kod i odblokowanie to nie są przedmioty fizyczne/namacalne więc nie można się rozmyślić i odstąpić nagle od umowy.Ustawa opisana poniżej nie ma na naszej stronie zastosowania i nie można się do niej stosować, gdyż przedmiot sprzedaży to kod/odblokowanie zdalne dostarczane drogą mailową a nie przedmiot martwy:
"Nowe przepisy wydłużą również czas, jaki konsument ma na zwrot zakupionego towaru (lub odstąpienie od umowy) bez podawania przyczyny
– od 25 grudnia będzie to 14 dni. Taki sam termin będzie obowiązywał również w innych krajach Unii Europejskiej.
– Jeżeli kupujemy produkt na pokazie czy w internecie, to mamy takie uprawnienia,
jakie przysługują konsumentom w sklepie stacjonarnym –  Dorota Karczewska.
– Możemy więc towar rozpakować i obejrzeć, natomiast nie wolno nam go używać."
Prosimy o przemyślane zamówienia, gdyż nie jesteśmy w stanie anulować zleceń i nie można u nas odstąpić od umowy powołując się na ustawę wymienioną powyżej.
18. Po wykonaniu zlecenia na naszej stronie status zamówienia zmienia się na
"Realizacja zakończona".
Po zakończeniu realizacji prosimy o wystawienie opinii na temat naszej strony.
Opinie wystawione przez naszych Klientów:
http://simlock48.pl/modules/blockcomments/comments.php
19. Płatności obsługiwane są przez kilka firm i są to:

Dotpay S.A
ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków

PayPal

Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące płatności oraz otrzymanych kodów odblokowujących należy składać
na adres mailowy simlock48@simlock48.pl
2. Podstawą do przyjęcia do reklamacji otrzymanego kodu jest film (nagrany aparatem, telefonem komórkowym, kamerą),
na którym widoczne będą:
- wyświetlanie nr IMEI telefonu - należy to zrobić wpisując z klawiatury kombinację klawiszy *#06#
- Moment wpisywania kodu na simlocka oraz komunikat ewentualnego błędu,
- Miejsce gdzie widoczne jest okienko do wprowadzenia kodu na simlocka,
- ilość pozostałych prób w przypadku telefonów Sony Xperia, Sony Ericsson, Alcatel, Blackberry.
Jeżeli licznik prób jest zablokowany lub nie będzie opcji na wpisanie kodu na simlocka
to reklamacje będą rozpatrywane Negatywnie bez zwrotu wpłaty.
Sprawdzenie opcji czy jest gdzie wprowadzić kod należy do strony zamawiającej usługę.
Sprawdzenie stanu licznika należy do strony zamawiającej usługę.
Strona zamawiająca to Klient lub Klientka.
Nie wykonujemy zwrotów za brak opcji na wprowadzenie kodu na simlocka z chwilą gdy kod
został już nadany mailem.
Nie wykonujemy zwrotów za zablokowane liczniki prób.
Film należy zamieścić na serwisie Youtube lub Speedyshare.
Filmik o małych rozmiarach można wysłać na e-mail simlock48@simlock48.pl
Fotografie, zdjęcia oraz screeny nie są akceptowane do podjęcia reklamacji i nie będą tego typu formy
w postaci zdjęć akceptowane.
3. Reklamacje dotyczące otrzymanych kodów odblokowujących - rozpatruje Usługodawca.
4. Reklamacje usługi powstałe nie z winy Usługodawcy oraz bezpodstawne bez okazania filmu
według wytycznych podanych powyżej będą rozpatrywane negatywnie.
5. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni roboczych.
6. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany pocztą elektroniczną, czyli mailem.
7. Reklamacje dotyczące płatności rozstrzyga firma Dotpay S.A ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków oraz Paypal.
8. Reklamacje dotyczące telefonów, tabletów lub modemów z zablokowanym licznikiem prób nie będą w jakikolwiek
sposób rozpatrywane, gdyż licznik prób należy zawsze sprawdzać przed zamówieniem usługi a nie po jej wykonaniu.
Sprawdzenie licznika prób leży po stronie osoby zamawiającej usługę a nie po stronie osoby realizującej usługę.
9. W przypadku zwrotów związanych z brakiem kodu: zwrot jest pomniejszany o kwotę prowizji
pobranej przez system DotPay. W przypadku Paypal lub zwykłego tradycyjnego przelewu
internetowego wpłata zwracana jest w całości.

Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
Nowy regulamin obowiązuje z dniem jego opublikowania.
2. Dane Usługobiorcy są w 100% bezpieczne i nie są rozpowszechniane stronom trzecim.
Jedyny wyjątek stanowią wystawiane Komentarze przez Klienta, gdzie Usługobiorca sam wyraża
zgodę na podanie swoich danych osobowych, czyli Imienia oraz Nazwiska.
3. Wszystkie znaki towarowe oraz wszystkie nazwy pojawiające się w serwisie należą do odpowiednich właścicieli.

Słownik pojęć w kontekście Regulaminu strony:
Usługodawca to nasza strona simlock48.pl.
Usługobiorca to Klient, czyli osoba składająca zamówienie na wykonanie usługi.
Simlock Kodem to usługa usunięcia simlocka za pomocą kodu
lub zdalnie w przypadku telefonów iPhone za pomocą aplikacji iTunes.


Dane kontaktowe:
Telefon do Polski: 516606671
Adres e-mail: simlock48pl@gmail.com
Kontakt przez stronę: http://simlock48.pl/kontakt
Komunikator Gadu Gadu: 33935636
Komunikator Skype: Worldwideunlock
Facebook Messenger: m.me/gerard.baranowski